ضعف عملکرد استان یزد در پرداخت تسهیلات ازدواج

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ابلاغ نشدن دستورالعمل پرداخت تسهیلات ازدواج، درابتدای سال جدید علت ضعف عملکرد در پرداخت این تسهیلات بوده است.

حاجی حسینی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: هفته‌ی دوم خرداد امسال در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان یزد اعلام شد استان یزد در پرداخت تسهیلات ازدواج امسال عملکرد ضعیفی داشته است، بطوریکه رتبه ۲۴ را در پرداخت این تسهیلات در کشور به خود اختصاص داده است. 

او افزود: این در حالی است که استان یزد در سال گذشته حائز رتبه سوم کشور در پرداخت تسهیلات ازدواج بوده است و بانک‌های عامل استان عملکرد خوبی را داشته اند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برگزاری نشست شورای هماهنگی بانک‌ها در استان برای بررسی علل ضعف در پرداخت تسهیلات امسال گفت: دراین نشست مشخص شد؛ دلیل اینکه امسال کمی تعلل در پرداخت تسهیلات صورت گرفته بدلیل این بوده که در سال جدید دستورالعمل پرداخت تسهیلات درابتدای سال به استان‌ها ابلاغ نشده بوده و این ضعف، یک ضعف عمومی درهمه کشور بوده است. 
حاجی حسینی گفت: بعد از ابلاغ دستورالعمل به بانکها، بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج بصورت فعال در حال تلاش هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار