امام جمعه ارومیه:

دشمن با ترویج بی بندوباری به دنبال تضعیف اراده ملت است

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان می‌خواهند از طریق ترویج بی بندوباری، بی حجابی و فساد و فحشا ملت ایران را از خدا دور کرده و با تضعیف امید در جامعه اراده‌های آنان را سست سازند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان می‌خواهند از طریق ترویج بی بندوباری، بی حجابی و فساد و فحشا ملت ایران را از خدا دور کرده و با تضعیف امید در جامعه اراده‌های آنان را سست سازند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: آن افرادی که در جامعه اسلامی اقدام به بی بندوباری و کشف حجاب حرکت می‌کنند آگاه باشند که کار آنان در مسیر توطئه دشمنان و به مانند جاده صاف کن بدخواهان نظام است و اینان کاری از پیش نخواهند برد.

وی بر هوشیاری و آگاهی آحاد مردم در برابر هجمه فرهنگی دشمنان تاکیدکرد و گفت:هوشیاری در برابر تهاجمات فرهنگی و سیاسی دشمنان و خنثی سازی توطئه آنان از سوی مردم و مسئولان ضروری است.

خطیب نمازجمعه ارومیه با ذکر این مطلب که هم اکنون دشمن می‌خواهد جریان آندلس را در این کشور حاکم کند یادآور شد: مسلمانان منطقه اندلس به دو علت اختلاف و فساد اخلاقی بعد از ۸۰۰ سال شکست خوردند و ما باید از چنین حوادثی در تاریخ درس عبرت بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با گرامیداشت سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: همه مسلمانان شیعه و سنی نسبت به این امام که بنیانگذار علم و مدرس ۴ هزار نفر در زمان خود بود مدیون هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بخش پایانی خطبه‌ها از مسئولان اجرایی و قضایی خواست نسبت به جمع آوری و نیز ساماندهی برخی مشاغل مزاحم از جمله ضایعات فروشان ورودی شهر ارومیه که فضای شهر را نازیبا جلوه داده اند در اسرع وقت سر و سامان دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.