اعتراضات علیه نتانیاهو در اراضی اشغالی شروع شد

شهرک‌نشینان صهیونیست برای پانزدهمین شنبه، به خیابان‌ها آمده و علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند.

شنبه شب این هفته پانزدهمین شنبه‌ای است که صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او دست به تظاهرات می‌زنند.

صهیونیست‌های معترض اعتراض خود علیه طرح اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را دوباره تکرار کردند. با وجود آنکه نتانیاهو پیشتر اعلام کرد روند تصویب این طرح را به تعویق انداخته و منتظر نتایج گفت‌وگوها با معارضان می‌شود اما روند تظاهرات‌ ادامه پیدا کرد.

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد همزمان با فاش شدن اسناد محرمانه و تحقیق دولت آمریکا در این موضوع، اطلاعات درز شده نشان می‌دهد که موساد از مقامات این سرویس و شهرک نشینان معترض به اصلاحات قضایی نتانیاهو حمایت کرده است.

بر اساس این اسناد، موساد خواستار اعتراض علیه لایحه تغییر قوانین قضایی و نیز اتخاذ تدابیری علیه کابینه نتانیاهو شد. این افشاگری نشان از جاسوسی آمریکا علیه نزدیک‌ترین متحد خود در خاورمیانه منتشر شده و می‌تواند موجب شعله‌ور شدن بیشتر ناآرامی‌های سیاسی در رژیم صهیونیستی شود.

نتانیاهو که از سال‌ها پیش به اتهام فساد، رشوه و خیانت در امانت تحت محاکمه قضایی قرار دارد، بنا دارد با طرح موسوم به «اصلاح نظامی قضایی» که اپوزیسون از آن به عنوان «کودتای قضایی» یاد می‌کند، از محاکمه فرار کند و به دنبال این طرح، سرزمین‌های اشغالی شاهد تظاهرات هفتگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۰۳ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
میگن // یکی از شعارهایشون این بوده
توپ تانک فشفشه // نتانیاهو باید گمبشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۲۷ فروردين ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
آخرین اخبار