۱۵۰ میلیون تومان وام فرزندآوری برای زوجین زیر ۲۳ سال

دبیر هماهنگی بانک‌های استان قزوین گفت: برای زوجین زیر ۲۳ سال مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد و این مبلغ برای خانواده شهدا و ایثارگران دو برابر می‌شود.

معدنی دبیر هماهنگی بانک‌های استان در نخستین نشست کارگروه اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده  با بیان اینکه برای زوجین زیر ۲۳ سال مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد ،گفت: ثبت نام وام فرزندآوری کاملا الکترونیک است و بانک‌ها بر اساس سهمیه اختصاص یافته، پرداخت وام را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه  این مبلغ برای خانواده شهدا و ایثارگران دو برابر می‌شود، اعلام کرد: ۲۵۱ میلیارد تومان سهم استان قزوین برای پرداخت به زوجین و خانواد‌هایی است که صاحب فرزند می‌شوند که تاکنون ۱۵۱ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

دبیر هماهنگی بانک‌های استان افزود: برای زوجین زیر ۲۳ سال مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان وام تخصیص می‌یابد و این مبلغ برای خانواده شهدا و ایثارگران دو برابر می‌شود.

به گفته معدنی؛ بیش از هزار و ۶۰۰ وام فرزندآوری تاکنون در استان پرداخت شده است.

وی گفت: پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، مبلغ تسهیلات وام ازدواج و فرزندآوری افزایش یافته است و هر ساله به این مبلغ اضافه می‌شود.

فولیان معاون دادستان هم از شورای هماهنگی بانک‌ها خواست از بانک‌ها برای پرداخت وام‌های ازدواج و فرزندآوری، مطالبه گری و شرایط را برای دریافت وام تسهیل کنند.
فولیان گفت: علاوه بر دستگاه‌های اطلاع رسانی، سازمان‌های مردم نهاد هم درباره نحوه اجرای قانون جوانی جمعیت مطالبه گری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.