پیگیری مرز‌های دانش و فنون نوین در شرکت نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: پیگیری مرز‌های دانش و فنون نوین در شرکت نفت و بکارگیری آن‌ها مورد تاکید است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: گروه‌های اندیشه ورز راصد علم برای پیگیری مرز‌های دانش و فنون نوین را تشکیل داده‌ایم.

علیرضا دانشی می گوید: ما با تحریم داخلی مواجه هستیم، خودمان خودمان را تحریم کردیم. جمود، تحجر و خشک مغزی از موانع توسعه مرز‌های دانش اند و تحریم‌ها را باید با دانش شکست داد.

به گفته او استقرار مدیریت دانش باید به سمت تحلیل پویای رفتار سازمانی هدایت شود. جنگ اول با بی تدبیری‌های خودمان است و باید حمیت و انگیزه‌های مسئولانه را در سازمان تقویت کرد. از تلاش همه دست اندرکاران تشکر می‌کنم و بطور جدی پیگیر تحقق این حرکت در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خواهم بود.

 محمدرضا آبیار رئیس مهندسی ساختار و بهره‌وری، به تشریح ضرورت استقرار مدیریت دانش مبتنی بر یک رویکرد نظام یافته و یکپارچه در سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف ایجاد نگرش و زیر ساخت مناسب، افزایش قدرت دانش سازمانی و افزایش بهره‌وری پرداخت.

او ضمن اشاره به پیش بینی برنامه‌های متنوع و جذاب جهت نهادینه سازی و اجرای موثر سیستم از جمله مصاحبه شغلی با بازنشستگان و سایر متخصصان شاغل در شرکت، فرآیند اجرای آن توسط شرکت مشاور و برنامه‌های آتی مورد نظر جهت نگاهداشت سیستم را بیان نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار