از صندوق پژوهش و فناوری حمایت شود

استاندار قزوین گفت: صندوق پژوهش و فناوری را باید به صورت حمایتی مورد توجه قرار داد.

اعلایی در جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان گفت: از یک دهم منابع دولتی به صندوق واریزاز صندوق پژوهش و فناوری حمایت شود می‌شود تا از اقتصاد دانش بنیان حمایت شود.

وی افزود: کارکرد پردیس فناوری آبیک فرااستانی است که می‌خواهیم این طرح پیگیری شود تا یک مجموعه دانش بنیان بارز شود.

استاندار گفت: شهرک کاسپین را می‌توان یکی از بهترین شهرک‌های کشور برشمرد. بیش از پنج درصد غذای کشور بصورت سنتی در قزوین تولید می‌شود.

اعلایی افزود: شهرک تولید محتوا بعنوان یک خانه خلاق بسیار بزرگ در نظر گرفته شود.

استاندار گفت: دو هزار هکتار اراضی صددرصد دولتی در شما قزوین داریم که مایلیم در قالب طرح‌های کلان فناورانه بارگذاری کنیم.

فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: آنچه که نیاز داریم ایجاد شبکه نواوری در حوزه علوم انسانی و زیست و فیزیک و فناوری است.

وی افزود: میخواهیم فاز‌های توسعه‌ای پروژه چشمه نور را در نظر بگیرید.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز به فکر تربیت دانش آموزان کشاورز با فناوری‌های نوین نباشیم بزودی نسل کشاورزان از دست خواهد رفت.

محمد بیگی تاکید کرد: معافیت‌ها و حمایت‌های مالیاتی باید از شرکت‌های دانش بنیان صورت گیرد.

سیاهکلی نماینده مردم قزوین، البرز و مجلس شورای اسلامی هم گفت: واحد‌های خلاق افراد حقیقی هستند که از مهارت‌ها و فناوری‌های جدید برخوردار ند، تشخیص این مصادیق با معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری است.

وی افزود:باید مابین کار‌های علمی و دانش بنیان تفاوت بگذاریم و محیط دانش بنیان شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک تولید محتوا هم که از مصوبات سفر رییس جمهور هستند به فرموده مقام معظم رهبری نهضت تولید محتوا ایجاد می‌کند.

وی افزود: شهرک تولید محتوا حتی در دنیا یک نوآوری محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار