در هفته دولت امسال؛

بیش از ۴ هزار واحد مسکونی در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: واحد های مسکونی از محل پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن روستایی در استان در حال اجراست ومردم در سراسر استان از آن بهره‌مند خواهند شد.

  بیک مداح گفت: هم اکنون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح‌های نهضت ملی و مسکن روستایی بیش از ۱۱ هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی در سطح استان در دست ساخت دارد که با درصد‌های پیشرفت متفاوت در حال اجراست.

او  همچنین کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور را حاصل برنامه ریزی و تلاش دستگاه‌های مختلف ازجمله راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در استان عنوان و بر ضرورت حفظ این رتبه تاکید کرد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: پروژه کلان ۷۲۳ واحدی شهرک قدس زاهدان در زمینی به مساحت ۸.۱ هکتار و در قالب ۱۱ بلوک روی ریل پیشرفت قرار گرفته و به سرعت در حال اجراست.

 بیک مداح به استفاده بنیاد مسکن از پیمانکاران بومی و ظرفیت نیروی انسانی و متخصص شهرستان‌های استان برای تسریع روند اجرای پروژه‌ها  گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری سازمان‌های متولی همچون آموزش فنی و حرفه‌ای و نظام مهندسی استان، اقدام به آموزش جوانان با هدف اشتغال و به کارگیری در پروژه‌های مسکن سطح استان در قالب طرح نظام فنی روستایی نموده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار