رونمایی از شبیه‌ساز جنگنده «F ۴» در پایگاه هوایی کنارک

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جوانان انقلابی در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در سال ۱۴۰۰ توانستند ۲ جنگنده را شبیه‌سازی کنند.

امیر سرتیپ حمید واحدی  در آیین رونمایی از شبیه‌ساز جنگنده «F ۴» که در پایگاه هوایی برادران شهید دلحامد کُنارک برگزار شد گفتت: خداوند را شاکر و سپاسگزاریم که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به بلوغ ساخت شبیه‌ساز‌های انواع جنگنده‌ها و هواپیما‌ها رسیده است.

او گفت: شبیه‌ساز‌ها (سیمیلاتورها) ابزار‌هایی بسیار ازشمندی هسستند که از آن‌ها برای ارتقای توان عملیاتی و بالابردن تجربه خلبانان استفاده می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه برای ساخت شبیه‌ساز در منطقه حرف اول را می‌زنیم و خدا را شاکر هستیم که به این تکنولوژی رسیده‌ایم و توان ساخت سیمیلاتور برای هر کشوری را داریم و همینجا اعلام می‌کنیم که توانایی ساخت و عرضه هر نوع شبیه‌سازی را برای کشور‌ها داریم.

او گفت: در این منطقه تمامی تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم به بهترین نحو ممکن مردم خدمت‌رسانی کنیم و در همین راستا سیستم لایتینگ (چراغ‌های باند فرودگاه) هم راه‌اندازی شده و فرودگاه این منطقه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و درواقع همه امکانات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در اختیار مردم منطقه است.

امیر سرتیپ واحدی گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی ثابت کرد همواره در کمک به مردم شریف کشور آماده هر نوع جانفشانی است و تنها خواسته‌مان از مردم شریف ایران این است که برای سربازان میهن خود در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، دعا کنند.

 هم‌اینک صنعتگران و نخبگان نیروی هوایی و دانشمندان عزیز کشورمان به عرصه ساخت انواع جنگنده ورود کرده‌اند و امروز ساخت هواپیمای شکاری بمب‌افکن کوثر افتتاح و خط تولید آن راه‌اندازی شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به‌زودی تمامی گردان‌های پروازی می‌توانند از تجهیزات بومی‌سازی‌شده‌ای که ۱۰۰ درصد هواپیما توسط صنعتگران کشور با کمک نیروی هوایی ساخته می‌شود استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
افرین دشمنانتان نابودشوند
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۳ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
ههه f4 کجا و f14 -15-16-35 -22 کجا اگر روزی جنگ بشه تنها چیزی که رو هوا برای ما داره شهید شدن خلبانانمونه با این هواپیما های فرسوده حتی روسیه حاضر نیست سوخو ها پیشرفتشو بده (کرچه الان هم توی اوکراین این هواپیماها عملا در حال نابود شدن هستند)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
اینکه توانایی ساخت شبیه ساز را پیدا کردیم عالی است. اما چرا بودجه کشور را خرج ساخت شبیه ساز برای هواپیماهایی که از رده خارج شدند و یا به دلیل فرسودگی توان پرواز را ندارند میکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
این کارا برای گول زدن دشمنه. دشمن فکر میکنه ما در نظامی خیلی عقب مونده ایم. وقتی جنگ بشه متوجه میشن که چچقدر فناوری پیشرفته ای داریم.
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
یادمه تو بازی های نینتندو و سگا f4 جز هواپیما های اولیه بود تازه اون موقع از رده خارج بود الان معلوم نیست f4 چهطور در مقابل f14 تقویت شده و f22 میتونه اصلا حتی چند دقیقه به پرواز خودش ادامه بده چه برسه به مقابله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
اساس کار یکی است با کمی تغیر
آخرین اخبار