سندرز: حمله پهپادی آمریکا در افغانستان یک فاجعه انسانی است

نماینده مجلس سنای آمریکا، حمله پهپادی این کشور در افغانستان که منجر به کشته شدن چند افغانستانی بیگناه شد را یک فاجعه انسانی خواند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز، نماینده ایالت «ورمونت» در مجلس سنای آمریکا گفت: حمله پهپادی آمریکا در افغانستان که منجر به کشته شدن چند افغانستانی بیگناه شد، یک فاجعه انسانی است.

سندرز افزود: امیدوارم مقامات آمریکایی متوجه شده باشند که چه اتفاقی افتاده و اطمینان پیدا کنند چنین اتفاقی دیگر رخ نخواهد داد.

گفتنی است که آمریکا به تازگی به کشتار غیر نظامیان در حمله اخیر پهپادی به منطقه‌ای در کابل اعتراف کرد.

حمله پهپادی آمریکا به یک موتر در کابل در تاریخ 7 سنبله/ شهریور که ارتش آمریکا مدعی بود حامل مواد منفجره است موجب کشته شدن یک امدادگر افغانستانی و اعضای خانواده اش شد.

این در حالی بود که مقامات آمریکا مدعی بودند که آنها به یک موتر حامل گروه تروریستی داعش حمله کرده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۸:۰۵ ۳۱ شهريور ۱۴۰۰
اگه به جای اون همه کودک توی این همه کشته شدند نصفشون هم آمریکایی بودن به همین بهانه به نصف دنیا حمله می کردند و صدها هزار نفر رو آواره و میلیاردها دلار نغت رو غارت و 50 تا گروهک تروریستی رنگارنگ از خودشون به جا می ذاشتن ، نسل این آمریکای امروز باید از زمین کنده شه و دولتی بیاد که تجاوزاتش رو به پایان برسونه و ارباب منشانه همه چیزو نبینه و سرش به کار خاورمیانه و ... نباشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
خسته نباشین ملت وقتل عام میکنن بعد نظر م میدن نکبتا