نجات معجزه آسای کودک اوتیسمی مفقود شده در جنگل+ فیلم

کودک مبتلا به اوتیسم که سه روز در جنگل سرگردان بود به طرزی معجزه آسا توسط ماموران نجات پیدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پسر سه ساله استرالیایی بیماری که به مدت سه روز در یک جنگل مفقود شده بود سرانجام زنده پیدا شد. «آنتونی ایلفالاک»، مبتلا به اوتیسم روز جمعه از مقابل خانه شان در هانتر ولی واقع در ایالت نیوساوت ولز مفقود شده بود.

پس از یک عملیات جستجو گسترده سرانجام این کودک در فاصله ۵۰۰ متری خانه‌شان در حالی که در حاشیه یک رودخانه حضور داشت، پیدا شد. در ویدئویی که توسط پلیس و از داخل هلی‌کوپتر تهیه و منتشر شده این کودک را در جنگل نشان می‌دهد. در این ویدئو این کودک در حالی که در کنار جریان آب نشسته در حال بازی و نوشیدن آب از رودخانه دیده می‌شود. ماموران نجات بلافاصله پس از اعلام موقعیت مکانی کودک به محل اعزام رفته و او را نجات دادند.


بیشتر بخوانید


سخنگوی اورژانس استرالیا گفت که کودک تنها از ناحیه پا دچار مقداری پارگی شده و حال عمومی او مساعد است. این کودک پس از انجام معاینات اولیه توسط تیم اورژانس هوایی برای آزمایشات بیشتر به بیمارستان منتقل شد. پدر این کودک گفت: «این یک معجزه است. این کودک توسط موریانه‌ها گزیده شده، به زمین افتاده، اما زنده است و  این شگفت انگیز است.» بنا به گفته پدر کودک عملیات جستجو برای یافتن فرزندش، یک روز پس از مفقودی او آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
فرشته ها محافظ بچه های اوتیسم هستن چون خودشون فرشته زمینی اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۰
احساسات کنترل کن نیاز نیست پای فرشتهارو وسط بکشی اونم وقتی خدا هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
خداروشکر....