تداوم بارش های پاییزی در استان مرکزی

کارشناس اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: یک سامانه بارشی از عصر روز جمعه استان مرکزی را تحت تاثیر بارش های خود قرار می دهد و در روز شنبه تشدید خواهد شد.

تداوم بارش های پاییزی در استان مرکزیرضا مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، اظهار کرد: بررسی آخرین مدل‌های هواشناسی نشان دهنده ورود یک سامانه بارشی از روز جمعه به کشور است.

او ادامه داد: این سامانه از عصر روز جمعه استان مرکزی را تحت تأثیر بارش‌های خود قرار می‌دهد و در روز شنبه تشدید خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی افزود: این بارش‌ها به صورت باران خواهد بود اما در ارتفاعات و در برخی از مناطق کوهستانی بارش برف نیز در برخی از ساعات پیش بینی می‌شود.

او عنوان کرد: روز گذشته هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان مرکزی مبنی بر لغزندگی جاده‌ها به دلیل بارش باران و در برخی از جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها احتمال بارش برف، احتمال آب‌گرفتگی معابر و ایجاد روان آب در معابر شهری و مسیل‌ها و بالا آمدن آب رودخانه‌ها احتمال خسارت به محصولات کشاورزی باقیمانده صادر شد.

مرادی از هم استانی‌ها درخواست کرد، از سفرهای غیر ضروری، از اتراق و کار در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند. کشاورزان نسبت به برداشت محصولات باقیمانده در اسرع وقت و انتقال محصولات کشاورزی برداشت شده به انبارهای استاندارد اقدام کنند.

انتهای پیام/ ر

برچسب ها: بارندگی ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.