با حضور معاون اجرایی ارتش؛

مراسم قرعه کشی جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش برگزار شد

مراسم قرعه کشی جوایز مسابقات جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی گرامیداشت روز ارتش با عنوان طرح «ورزش در خانه» صبح امروز در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به استقبال پرشور کارکنان و خانواده‌های آنان از این جشنواره فرهنگی ورزشی، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، جشنواره فرهنگی ورزشی روز ارتش با اجرای طرح "ورزش در خانه" ویژه کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های این عزیزان با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از تاریخ ۲۷ الی ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ از طریق فضای مجازی و کانال‌های ارتباطی ارتش در پیام رسان‌های اجتماعی برگزار شد.

او تصریح کرد: مراسم قرعه کشی این جشنواره نیز صبح امروز (پنجشنبه) با حضور امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش به صورت پخش زنده در محل استودیوی تلویزیونی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد و جوایز نفیسی نیز به برندگان جشنواره اهدا گردید.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد تحرک و نشاط بین کارکنان و خانواده‌های این عزیزان و حفط آمادگی جسمانی نیرو‌های شاغل در یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور توصیف کرد و افزود: الحمدلله با مشارکت بیش از ۴۸ هزاز نفر در این جشنواره فرهنگی ورزشی و استقبال پرشور خانواده ها؛ رضایت فرماندهان و کارکنان از برگزاری طرح ورزش در خانه مشاهده و ارزیابی گردید.

امیر فولادی در ادامه گفت: در این جشنواره که در بخش‌های مسابقات خانوادگی، انفرادی، عکس و نقاشی ورزشی و اطلاعات علمی ورزشی برگزار شد، ده‌ها جایزه نقدی از مبلغ یک تا ۲۰ میلیون ریالی به برندگان اهدا شد. همچنین سه دوچرخه ثابت نیز در بین همه شرکت کنندگان در جشنواره قرعه کشی و به سه نفر برگزیده اهدا گردید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار