حرکتی هنرمندانه برای لبخند یک خانواده / آزادی پدر یزدی بعد از ۵ سال حبس

رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: چند هنرمند یزدی با اجرای پویش نجات یک پدر زمینه آزادی محکوم مالی را فراهم کردند.

هنر لبخند زدن / آزادی پدر یزدی بعد از ۵ سال حبسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  اسلام افشون رئیس ستاد دیه استان یزد گفت: به همت موسسه خانه صلح و اندیشه استان یزد و با همکاری ستاد دیه استان پویش (نجات یک پدر) اجرا و زمینه آزادی پدری که به دلیل محکومیت مالی در زندان تحمل حبس می نمود فراهم آمد.

او افزود: در این پویش هنرمند مطرح و طناز یزدی مهدی صفوی زاده با همراهی امیر شیخ علی شاهی یکی از روزنامه نگاران استان، سازمان‌های مردم نهاد، جمعی از هنرمندان استانی با راه اندازی پویشی تحت عنوان (نجات یک پدر) اقدام به آزادی محکوم مالی نمودند.

افشون ادامه داد: این هنرمندان با راه اندازی گروهی تحت عنوان یاوران نجات و دعوت از عموم مردم و خیرین برای آزادی این پدر با جمع آوری کمک‌های مردمی اقدام به آزادی این محکوم مالی نمودند.

رئیس ستاد دیه استان یزد تصریح کرد: این محکوم مالی به شغل چوبداری مشغول و به دلیل اتفاقات طبیعی دام‌های او دچار تلفات گردیده، وی به دلیل بدهی مالی و عدم توان مالی برای پرداخت بدهی به مدت ۵ سال در زندان تحمل حبس بود.

افشون گفت: برای آزادی این چوبدار مبلغ ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیاز بوده که مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از سوی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مبلغ ۱ میلیارد ریال از سوی ستاد دیه استان تامین و مابقی این مبلغ شامل ۱ میلیارد ریالاز سوی این هنرمندان در قالب پویش (نجات یک پدر) جمع آوری شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار