نظارت بر برنامه‌های فرهنگی ضروری است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان برهوشیاری مردم در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمود الله‌مرادیدبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان نیز با بیان اینکه امروز با جنگ همه‌جانبه دشمنان مواجه هستیم، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند مردم را از آرمان‌های انقلاب دلسرد کنند بنابراین نیاز است همه در برابر توطئه‌های آنان هوشیار باشیم.

الله مرادی بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس در دوم اسفند تاکید کرد و گفت: مشارکت پرشور در انتخابات موجب ناامیدی دشمنان و سربلندی بیش از پیش نظام اسلامی خواهد شد.

او در ادامه خواستار نظارت مسوولان ادارات بویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی شد و اضافه کرد: افرادی که برای برگزاری کنسرت مجوز دریافت می‌کنند باید مورد بررسی قرار گیرند و روی افکار و برنامه‌های آنان حساسیت نشان داد.

دوری از تشریفات در مراسم اداری، توجه به مبنای انقلابی در دانشگاه‌ها و ادارات، ممانعت از برگزاری برنامه‌ها و مسابقات ورزشی مختلط، جلوگیری از فشار به نیرو‌های انقلابی و خانواده‌های شهدا در ادارات از جمله مواردی بود که دبیر ستاد انر به معروف و نهی از منکر کردستان بر آن تاکید کرد.

الله‌مرادی با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ انتخابات یک منکر اساسی است، یادآور شد: اگر موردی مشاهده شود به مراجع قضایی معرفی می‌شود ضمن اینکه برخی مدیران در این ایام ماموریت‌شان به شهرستان‌ها چندین برابر شده که باید کنترل شود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دشمنان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.