برگزاری یادواره همسران و والدین متوفی شهدای مهریز

رئیس اداره بنیاد شهید مهریز گفت: برای اولین بار در استان یزد یادواره همسران و والدین متوفی شهدای مهریز در این شهرستان برگزار شد.

رضا خانجان خانی رئیس اداره بنیاد شهید مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: برای اولین بار در استان یزد، یادواره همسران و والدین متوفی شهدای مهریز در این شهرستان برگزار شد.

 خانجان خانی ادامه داد: این یادواره در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نیز  فرزندان، والدین و همسران متوفی شهدا برگزار گردید.

حجت الاسلام حسین زارع سخنران این مراسم گفت: دشمنان ملت ایران می‌خواهند فرهنگ شهادت و شهادت طلبی را  از جامعه شیعه کم رنگ کنند و برگزاری یادواره‌ های شهدا تلنگری برای تمام افراد جامعه است است.

حجت الاسلام زارع با بیان اینکه اگر روحیه شهادت طلبی در وجود مسلمانان نهادینه شود امام زمان دیگر غریب نیستند افزود: در صورتیکه در موقعیت‌های سخت پای اعتقادات خود بایستیم امام زمان به ما افتخار می‌کند؛ رزمندگان و شهدای ما نمونه بارز ایثار و از خود گذشتگی هستند آن ها حتی در شرایط جنگ نیز دست از عبادت و راز و نیاز برنمی داشتند.

وی گفت: باید کارهایمان را با اذن ولایت انجام دهیم حتی جهاد در خدا و حفاظت از جان،باید توجه داشته باشیم که  اگر زیر پرچم ولایت قدم بر نداریم حتی اگر  صبح تا شب و شب تا صبح عبادت کنیم اثری ندارد.

شایان بذکر است که در شهرستان مهریز بیش از ۳۰۰ پدر و مادر، سه همسر و نیز پنج فرزند متوفی شهید وجود دارد.

انتهای پیام/ غ

یادواره همسران و والدین متوفی شهدای مهریز برگزار شد


برچسب ها: یادواره شهدا ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار