لرستان؛

تشییع پیکر شیخ محمود حیدری از مبلغان دینی سلسله

پیکر مرحوم شیخ محمود حیدری از روحانیان و مبلغان شهرستان سلسله امروز عصر بر روی دستان مردم قدرشناس این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ با حضور شماری از مردم قدرشناس شهرستان سلسله و جمعی از مسئولان پیکر مرحوم شیخ محمود حیدری معروف به شیخ محمود از روحانیان و مبلغان دینی این شهرستان از مسجد امام سجاد الشتر تا گلزار شهدای روستای امیر تشییع و به خاک سپره شد.

شیخ محمود حیدری سحرگاه روز پنج شنبه مصادف با ششمین روز از ماه مبارک رمضان به ملکوت اعلاء پیوست.
این روحانی مبارز دوران ستم شاهی در سال ۱۳۲۰ در الشتر متولد شد و در سال ۱۳۴۰ به توصیه آیت اله شیخ امیدعلی دکاموند برای کسب علوم دینی راهی حوزه علمیه کمالوند شد تا از وجود اساتید و علمای همچون آیت اله کمالوند و دیگر اساتید وقت بهرمند شود.

وی در سال ۱۳۴۵ برای تکمیل تحصیلات حوزوی خود عازم حوزه علمیه قم شد تا از محضر علمای بزرگ اسلام همچون آیات عظام گلپایگانی و مرعشی نجفی کسب فیض نماید.

شیخ محمود همواره در طول دوران تحصیل تا پایان عمر مشغول ارشاد و تبلیغ دین مبین اسلام در مناطق مختلف شهرستان سلسله بود.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه الشتر در مراسم خاکسپاری مرحوم شیخ محمود حیدری، اخلاص، خدا محوری و تواضع را از جمله خصایص بارز آن مرحوم برشمرد و گفت: سلسله همواره از دیرباز ارادت ویژه‌ای به علما و روحانیت داشته است و حضور باشکوه مردم در این مراسم نشان از ولایت مداری آنان است.

انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.