مشهد؛

تجلیل از نخبگان و قهرمانان هيئت ووشو خراسان رضوي

در مراسمی از نخبگان و قهرمانان هيئت ووشو خراسان رضوي تجليل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ووشو استان خراسان رضوی گفت: رشته های رزمی به خصوص رشته ورزشی ووشو یکی از رشته های پر استعداد و خوب در خراسان رضوی در دو بخش بانوان و آقایان هستند.

صبوریان افزود: کادر مجربی در هیئت با مدیریت زحمتکش رئیس هیئت ووشو خراسان رضوی سازماندهی شده اند، همچنین مربیان خوبی برای حضور این هیئت در عرصه جهانی حضور دارند و با بکارگیری حداکثر ظرفیت بهترین شرایط برای ووشو خراسان رضوی مهیا خواهد شد.

وی تاکید کرد: ووشو خراسان رضوی قهرمانان مختلفی را در عرصه ملی و بین المللی دارد و یکی از بازوان فدراسیون در کشور است که امیدوارم با ادامه همین روند افتخارات بیشتری را نسبت به گذشته شاهد باشیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی نيز در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ووشو خراسان رضوی گفت: حضور پر تعداد ورزشکاران، مربیان و دوستدران رشته ورزشی ووشو در این مراسم نشان دهنده ظرفیت بالای این رشته ورزش در استان و عملکرد خوب این هیئت در خراسان رضوی است.

ولی پور افزود: قهرمانان متعددی در این رشته ورزشی به کشور و عرصه جهانی معرفی شده اند و در ادامه هم قطعا با حضور مربیان و پیشکسوتان این رشته در خراسان رضوی افتخارات بسیاری توسط بانوان و آقایان ورزشکار اسن رشته بدست خواهد آمد.

وی گفت : مسئله مهمی که باید هیئت های ورزشی به آن توجه کنند برگزاری دوره های مختلف استعدادیابی است و پس از آن قهرمان پروری مورد تاکید ما است به این معنا که هیئت های ورزشی با کشف استعداد ها در جهت رشد و پیشرفت استعداد ها تلاش کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و حوانان خراسان رضوی تصریح کرد: هیئت هایی که به برگزاری دوره های استعدادیابی و قهرمان پروری توجه داشته باشند مورد حمایت ما خواهند بود در غیر این صورت برگزاری روتین مسابقات و دوره های مختلف سود چندانی برای ورزش نخواهد داشت.

در پايان اين مراسم از خانواد شهيد مدافع حرم ، مهدي محمدي مفرد نيز تجليل شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.