کرمان؛

تجلیل از معلمان کرمانی در کلاس های درس

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در بازدید سرزده از مدارس شهر کرمان در کلاس های درس و در حضور دانش آموزان از جمعی از معلمان کرمانی تجلیل کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد محسن بیگی در حاشیه این بازدیدگفت: تعلیم و تربیت اساسی ترین کار در جوامع انسانی است که رسالت تحقق این مهم برعهده معلمان است.

وی با اشاره به نقش معلمان در تربیت نیروی انسانی کار آمد و متعهد برای آینده کشور، خاطر نشان کرد: نقش موثرمعلمان در پیشرفت و توسعه کشور اجتناب ناپذیر است.

محسن بیگی دراین بازدید به دانش آموزان خاطر نشان کرد : قدر معلمان خود را بدانید، زیرا؛ همه ی ما تربیت شده دست معلمان هستیم و دارایی و اعتبار افراد همه ی جامعه، مدیون ایثارگری و جانفشانی معلمان در کلاس های درس است.

وی، با اشاره به جایگاه و منزلت اجتماعی معلمان در جامعه، تصریح کرد: اعتماد اجتماعی مردم و احترام ویژه آنها به معلمان بزرگترین سرمایه آموزش و پرورش و فرهنگیان است.

محسن بیگی از مدرسه به عنوان محل تحقق اهداف اصلی آموزش و پرورش و از معلم به عنوان رکن اصلی آموزش نام برد و گفت: تجلیل و قدر دانی از زحمات بی دریغ معلمان در کلاس های درس ، ترویج فرهنگ قدرشناسی و قدر دانی از مقام والای معلم را از مهمترین اهداف این بازدید دانست.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تجلیل ، معلمان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار