از برگزاری ایستگاه‌های مشاوره رایگان تا بهره برداری از مجموعه آبی کیانشهر در آینده نزدیک
*برگزاری ایستگاه‌های مشاوره رایگان در مسافربری غرب 

مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 از برپایی ایستگاه‌های مشاوره رایگان در پایانه مسافربری غرب خبر داد.

محمد مهدی قشقایی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پایگاه خدمات اجتماعی منطقه با همکاری اداره سلامت به منظور جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدام به برگزاری ایستگاه‌های مشاوره رایگان در پایانه مسافربری غرب در زمینه‌های مهارت‌های زندگی، اعتیاد و کنترل خشم  در هفته آینده می‌ کند.

وی افزود: در زندگی ماشینی امروزه افراد با استرس‌ها و فشارهای حاصل از زندگی مواجه شده و در چنین شرایطی با کمک اساتید مجرب و مشاوران خانواده، راهکارهای مناسب را برای سازگاری با شرایط جدید بدست می‌آورند.

قشقایی  گفت: در این ایستگاه ها بروشور با عناوین مختلف در زمینه‌ آسیب‌های اجتماعی جهت اطلاع رسانی و آگاهی بیشتر شهروندان توزیع و هم چنین تست قند خون و فشار خون نیز به صورت رایگان انجام خواهد شد.

*شناسایی فضای بی دفاع شهری در محله گل‌ها

مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه چهار منطقه 6 از طرح شناسایی فضاهای بی دفاع شهری در جهت امنیت شهروندان خبر داد.

حمزه تاجیک مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه چهار منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: واحد آسیب‌های اجتماعی ناحیه اقدام به شناسایی فضاهای بی دفاع شهری از جمله محله گل‌ها، خیابان نوید و میدان عالی قاپو کرده است.

وی در ادامه افزود: هم زمان با شناسایی اماکن بی دفاع، توسط واحدهای اجرایی ناحیه نسبت به بهسازی، نورپردازی و رفع مشکل از این فضاها اقدام شده است.

تاجیک تاکید کرد: این اقدام در جهت امنیت، درخواست و سهولت در تردد شهروندان انجام شده است.

*بهره برداری از مجموعه آبی کیانشهر در آینده نزدیک

معاون فنی عمران منطقه 15 گفت: مجموعه آبی کیانشهر با پیشرفت 90 درصد در اوایل مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.

علیرضا حلاجیان، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 15 در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مجموعه آبی کیانشهر در زمینی به مساحت هزار و 200 متر مربع به منظور رفاه حال شهروندان در حال احداث است.

وی در ادامه افزود: این مجموعه آبی شامل امکاناتی همچون استخر بزرگسالان و کودکان، جکوزی، سونای خشک و بخار، سالن بدنسازی، بوفه و سرویس بهداشتی است.

حلاجیان تصریح کرد: مجموعه آبی کیانشهر 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا اوایل مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمران منطقه 15 گفت: پروژه‌های مجموعه ورزشی باباخانی، سرای محله مسعودیه و سرای محله مینایی در حال بهره برداری است.

انتهای پیام/