امام جمعه مهاباد:

جهان نظاره گر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است

امام جمعه مهاباد گفت: جهان نظاره گر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است و هر روز بر شمار شهدا این جنگ نابرابر افزوده می‌شود.

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته، گفت: رژیم صهیونیستی به حملات خود در غزه ادامه می دهد و در تداوم این حملات زنان و کودکان مسلمان به شهادت می رسند.

وی اضافه کرد: تداوم این جنایات در حالی است که در بسیاری از کشورهای جهان حمایت های مردم از فلسطینیان با واکنش تند حکومت ها روبرو شده و معترضان دستگیر می شوند.

امام جمعه مهاباد با اشاره برگزاری مناسک حج و اعزام مسلمانان از مناطق مختلف جهان به سرزمین وحی، افزود: مناسک حج امسال و گردهمایی بزرگ مسلمانان می تواند فرصت بسیار مغتمی برای حمیات مسلمانان جهان از مقاومت مردم فلسطین است.

وی اظهار کرد: مومنانی که شرایط مادی برای تامین سفر حج دارند، باید این فریضه را انجام دهند و اگر فردی در زمان حیاتش نتوانست به سفر حج برود، فرزندان وی باید این فریضه را برای وی انجام دهند.

ماموستا امامی در ادامه گفت: کسانی که به سرزمین وحی اعزام می شوند، باید از هر گونه گناه و زیان رساندن به مردم خودداری کنند تا حج آنان مورد قبول خداوند قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.