معاون تولید، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه:

اعتبار لازم برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان تامین می‌شود

معاون تولید، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه گفت: مشکلی در تامین بودجه لازم برای تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان وجود ندارد ولی مسائل فنی در خصوص پیمانکار پروژه، مطرح است که تا هفته آینده پیگیری و حل می‌شود.

سید مهدی نیازی معاون تولید، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان هدف از سفر به زنجان را بازدید از پروژه‌های عمده عمرانی این استان و رفع موانع اجرای آنها اعلام کرد و افزود: مسائل این طرح‌ها در زمینه تامین مالی و مباحث فنی مورد بررسی، شناسایی و رسیدگی قرار می‌گیرد و تمهیداتی متناسب با شرایط و مقررات برای شتاب بخشی به پیشبرد طرح‌ها در نظر گرفته می‌شود.

وی در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان، اظهار کرد: مدیریت ارشد استان برای تکمیل پروژه همت خوبی دارد و تمام تلاش‌ها در جهتی است که این طرح در موعد مقرر به سرانجام برسد.

معاون تولید، فنی و زیربنایی سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش دولت تکمیل طرح‌های نیمه تمام بوده که اجرای برخی از آنها از سال‌های پیش معطل مانده است.

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان ۶۰ هزار و ۶۰۶ متر مربع زیربنا دارد و عملیات احداث آن در سال ۸۴ آغاز و مسوولیت ساخت آن به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور واگذار شد.

ابتدا قرار بود این پروژه طی چهار سال در کنار مجتمع تفریحی گاوازنگ این شهر به بهره‌برداری برسد، اما روند اجرای آن از آنچه تصور می‌رفت طولانی‌تر شد و پس از گذشت ۱۷ سال شهروندان زنجانی به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال همچنان در انتظار افتتاح این پروژه بزرگ ورزشی هستند.

آیت الله ابراهیم رئیسی رییس جمهور ۱۶ دی ماه سال گذشته در جریان سفر استانی خود به زنجان با بازدید از پروژه معطل مانده ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان بر تسریع در اجرای آن تاکید کرد.

رئیس جمهور در این بازدید، دستور داد ضمن واگذاری عملیات احداث از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به استان و جذب و تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن، این پروژه حداکثر تا پایان شهریور ماه سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.