وزارت بهداشت با استقلال دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان موافقت کرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از موافقت وزارت بهداشت با استقلال کامل دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب هرمزگان خبر داد.

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به استناد رای صادره در دویست و نود و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی در ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با ارتقاء دانشکده‌های علوم پزشکی شرق و غرب استان به دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شرق و غرب هرمزگان موافقت شد.

 جاودان افزود: طی این مجوز که به امضای دکتر عین الهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی رسیده است؛ پس از استقرار ستاد های دانشکده های شرق و غرب استان مدیریت حوزه های آموزش، بهداشت، درمان، غذا و دارو و اورژانس پیش بیمارستانی شهرستانهای واقع در شرق و غرب استان تحت پوشش این دانشکده ها قرار خواهد گرفت.

وی گفت: محل استقرار دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شرق استان در شهرستان میناب و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی غرب استان در شهرستان بندر لنگه خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: پس از استقرار ستادهای مدیریتی و کارشناسی حوزه های توسعه، بهداشت و درمان این دانشکده ها شبکه های بهداشت و درمان، بیمارستانهای تابعه،اورژانس های پیش بیمارستانی  به دانشکده های فوق محول خواهد شد.

 جاودان ضمن تقدیر از وزیر بهداشت و معاونین وزارتخانه به ویژه معاونین آموزشی و بهداشتی وزارت، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم استان در مجلس و سایر مسئولین استانی که در این راستا تلاش و مساعدت کردند؛ گفت: امیدواریم با تداوم حمایتها و همراهی این عزیزان هر روز شاهد توسعه و ارتقاء خدمات آموزشی و بهداشتی و درمانی در استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.