بررسی مشکلات حقوقی استان با حضور معاون حقوقی رییس جمهور

مشکلات حقوقی ادارات و نهادهای دولتی استان به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان با حضور معاون حقوقی رییس جمهور بررسی شد.

دهقان در سفر یک روزه به استان البرز و شرکت در شورای اداری استان ضمن بررسی مشکلات حقوقی ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی و همچنین شرکت های صنعتی ، در خصوص این مشکلات تصمیم گیری کرد.

بررسی ارایه سند به اراضی قولنامه ای، تبدیل شدن سه شهر کمالشهر، محمد شهر و ماهدشت به شهرستان ، رفع تعارضات ملکی ادارات با یکدیگر بخصوص مدارس مستقر در استان و مشکلات حقوقی ایجاد شده برای واحد های صنعتی در امر تولید و افزایش اشتغالزایی از جمله موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

معاون حقوقی رییس‌جمهور در این جلسه با اشاره به اینکه همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی رمز موفقیت دولت در زمینه خدمت به مردم است ، افزود در راستای رفع مشکلات مردم دولت آماده هر گونه همکاری و مساعدت است و در این راستا تمام تلاش خود را بکار خواهد بست و نقایص قوانین باید برطرف گردد.

دهقان با اشاره به این که وجود ۴ هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال در استان البرز را نشان از توسعه استان البرز است، افزود اصلاح قوانین و تهیه لوایح برای حل مشکلات مردم و تسریع در خدمت رسانی دولت به مردم از مهمترین وظایف معاونت حقوقی رییس جمهور است و اختلافات ملکی و حقوقی را بطور جدی پیگیر خواهیم بود تا خللی در راستای خدمت رسانی به مردم ایجاد نشود.

وی گفت: به منظور اقدامات و پیگیری حقوق ملت ایران در بین الملل تا کنون ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار آمریکا محکوم شده است و حق خود را هم دریافت کرده ایم و همچنان پیگیر دریافت حقوق تضییع شده ایران در دادگاههای بین المللی خواهیم بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور در این سفر یک روزه علاوه بر شرکت در شورای اداری استان ، دو طرح صنعتی در شهرک بهارستان را افتتاح و با شرکت در جلسه شرکت های دانش بنیان ، مشکلات این نخبگان صنعتی را بررسی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.