اسم نویسی اینترنتی کتب درسی دانش آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از اوایل اردیبهشت ماه شروع شده است.

جیریایی افزود: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان میان‌ پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.

او ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز از دهم تیر ماه شروع می‌شود و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات با اشاره به اینکه امکان ثبت کتب درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.

جیریایی عنوان کرد: ثبت سفارش و توزیع تمام کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com امکان پذیر است.

او با اشاره به اینکه تاکنون بیش از سه هزار نفر از هشت هزار دانش آموز محلاتی ثبت سفارش کتب خود را انجام داده‌اند گفت: دانش آموزانی که محل تحصیل خود را تغییر می‌دهند بعد از ثبت سفارش قادر به تغییر محل تحصیل در این سامانه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان محلات، زمان تحویل کتب از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست و پنجم شهریورماه اعلام کرد.

او ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتب درسی برای پایه‌های ورودی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.