بازدید مدیرکل اتباع خراسان رضوی از اردوگاه حسن آباد

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی از اردوگاه مراقبتی حسن آباد شاندیز بازدید کرد.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی به همراه هیئت بازرسی این استان به منظور بررسی فرآیند ساماندهی و بازگشت اتباع افغانستانی از کشور از بخشهای مختلف اردوگاه مراقبتی حسن آباد شاندیز بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور مدیران اردوگاه مراقبتی حسن آباد همراه بود، حسین شرافتی ضمن تقدیر از توجه و دقت نظر نهادهای نظارتی خصوصاً سازمان بازرسی استان در خصوص رعایت چارچوب و قوانین و مقررات حاکم و دستورالعملهای ابلاغی، بر ساماندهی هدفمند و هوشمند در بستر قوانین و مقررات مربوطه و بر اساس سیاستها، راهبردها و خط مشی های سازمان ملی مهاجرت تأکید کرد.

وی در ادامه افزود: خراسان رضوی با وجود مؤلفه های مختلف از جمله همجواری با کشور افغانستان معین یازده استان کشور در خصوص خروج اتباع و مهاجرین از کشور می باشد.

شرافتی همچنین خاطر نشان ساخت: همکاران اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی با تمام ظرفیت و توان خود و با رعایت کرامت انسانی وظایف محوله خود را به نحو احسن و با اهتمام و دقت لازم انجام می دهند.

امامی، معاون بازرسی استان خراسان رضوی نیز در این بازدید از اقدامات و فعالیتهای اداره کل در خصوص انجام وظایف و مأموریت ها تقدیر نمود و بر توجه هر چه بیشتر بر رعایت قوانین و مقررات در خصوص ساماندهی و بازگشت اتباع غیرمجاز تأکید نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار