قاچاقچی چوب درختان جنگلی در مهاباد به ۹۷۴ میلیون ریال محکوم شد

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی از محکومیت ۹۷۴ میلیون ریالی قاچاقچی چوب درختان جنگلی خبر داد و گفت: این محکم در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مهاباد صادر شده است.

حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: پرونده قاچاق ۹ هزار و ۷۴۰ کیلوگرم چوب درختان جنگلی از نوع صنوبر به ارزش ۴۸۷ میلیون ریال در شعبه اول ویژه مبارزه با قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهاباد رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط چوب‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۴۸۷ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

نجف‌زاده افزود: همچنین شعبه متهم را به پرداخت ۴۸۷ میلیون ریال معادل ارزش ریالی کالا بابت حمل کالای قاچاق و در مجموع به پرداخت ۹۷۴ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات‌حکومتی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: ماموران انتظامی مستقر در استگاه بازرسی دارلک شهرستان مهاباد چوب‌های کشف شده را در بازرسی از یک دستگاه کامیون کمپرسی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.