اکرمی‌نیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جمعیت از مولفه‌های مهم قدرت ملی محسوب می‌شود

معاون سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش گفت: جمعیت، ترکیب جمعیت و اندازه و کیفیت آن در بحث نظامی اهمیت بسیار بالایی دارد.

اکرمی‌نیا معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرناران جوان اظهار کرد: بدون شک جمعیت از مولفه‌های مهم قدرت ملی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی ازحوزه هایی که از جمعیت بهره‌مند است حوزه دفاعی و نظامی است، گفت: جمعیت، ترکیب جمعیت و اندازه و کیفیت آن در بحث نظامی اهمیت بسیار بالایی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همایشی با این هدف که توجه اندیشمندان و پژوهشگران و فرهیختگان نسبت به موضوع جوانی جمعیت و تاثیر آن بر قدرت نظامی جلب شود برگزار شد.

اکرمی‌نیا تاکید کرد: دستیابی به راهکار‌های علمی برای صیانت از جوانی جمعیت و نهایتا ارتقای قدرت نظامی مهم است  و این همایش بحمدالله به خوبی برگزار و آثارش به زودی منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: قدرت ملی در حوزه نظامی و دفاعی از اهمیت زیادی برخوردار است. ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان اولین دستگاه این موضوع را مورد تمرکز قرار داده است و امیدواریم در سال‌های آینده نیز بتوانیم در این موضوعات کار‌ها و گام‌های مهمی را برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۱ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس جمعیت میخواهید برای سربازی . خوب شد گفتید که ما بیشتر حواسمون به بچه هامون باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ناراحت نباشین وهابیا تو سیستان و کردستان دارن عین ویروس ده تا ده تا خودشونو تکثیر میکنن و بزودی مملکتو میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
من کارمند آموزش فنی وحرفه ای با 27سال سابقه رسمی ومدرک کارشناسی ارشد با 3فرزند دریافتی اسفند پارسال وفروردین امسالم 7/5میلیون تومان شده به نظر شما من دوباره حماقت کرده وفرزند بیاورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جمعیت جوان یعنی پویایی اقتصاد حفظ امنیت طراوت اجتماعی. ولی درطول ۴دهه گذشته خائنینی بودندکه ازکاهش زادوولد باپول بیت المال حمایت کردنداینهابایدمحاکمه ومجازات شوند الان هم چندان توجهی به افزایش جمعیت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
سیر چ داند خبر از گرسنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مثل اینکه رفاه مردم از نظر این نامدیران هیچ اهمیتی ندارد. برای نمونه امروز صبح مانند هر روز یک ساعت و 20 دقیقه طول کشید با اتوبوس بی آر تی که از ازدحام مانند کنسرو انسان می شوند از رسالت تا سید خندان آمدم. گویا عمر نامدیران مانند عمر مردم در ترافیک و آلودگی هوا هدر نمی رود. بگویند با جمعیت زیاد می خواهند چه کار کنند که با جمعیت 40 میلیونی نمی توند انجام بدن؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۹:۰۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ملتی که ستادی دارد بنام ستاد هدفمند کردن یارانه ها از کاهش جمعیت نباید باکی ذاشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
رئوف
۰۸:۵۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما به فکر جمعیت بودید پس چرا5سال بازنشستگی رو زیاد کردید میزاشتید جوانهای تحصیل کرده جایگزین میشدن خودتون خونه ودرآمد وماشین دارید از پایین خبر ندارید.......شما بیکاری جوانهای تحصیل کرده رو حل کنید بهتون قول میدم هرکدوم ازدواج کردن بچه میارن دیگه نیاز به وام فرزندآوری وزمین دادن وهمایش وغیره نیس......بیکاری جوانهای تحصیل کرده رو دریابید.هرجا میرم خواستگاری منفی میدن میگن شغل نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جمعیت متعادل بهترین گزینه هست این موضوع کاملا در جامعه ما و سایر جوامع مشهود هست. در جامعه با جمعیت زیاد از حد معمول جرم و جنایت و بزه کار اجتماعی زیاد می شود. متاسفانه مسولین چون خودشان و اطرافیانشان دارای شغل و کار مشخص و همراه با در آمدی ثابت و مستمر هستند از دیدگاه خودشان به این امر نگاه می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
بااین‌گرونی وتورم کسی دیگه خیلی خیلی به فکرفرزنداوردن نیست ماکه ماشین نداریم‌وحتی پرایدهم‌بااین تورم‌بالانمیتونیم بخریم بچه به دنیابیاریم که مثل ماحصرت بخوره زجربکشه ازنداری گناه اوناچیه
آخرین اخبار