معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح کرمان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد. 

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در اختتامیه دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سپهبد محمد ولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگامان در حوزه تربیت بدنی است و توجه ویژه‌ای به پرورش روح و جسم کارکنان و خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه خداراشکر اقدامات خوبی در رابطه با طرح‌های ورزشی در ارتش انجام شده است، افزود: با اجرای طرح ۳۱ لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که به صورت جداگانه برگزار شد، ارتشی‌ها خوب درخشیدند؛ کما اینکه طی ۲ سال گذشته طیف جامعه هدف را گسترده‌تر کردیم و خانواده‌ها را در این جامعه هدف، جای گذاری کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر توجه ویژه به ورزش بانوان، عنوان کرد:
پارسال اولین دوره مسابقات با حضور بانوان ورزشکار به خوبی برگزار شد و این نشان از توجه ویژه به خانواده‌ها و کارکنان طبق پیروی از فرمایشات مقام رهبری مدظله العالی درخصوص توجه به ورزش بانوان و خانواده بوده است.
 
امیر سرتیپ غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش به جلسه اخیر در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه حضرت آقا با تاکید فرمودند که سلام ویژه به خانواده‌ها و همسران نیرو‌های مسلح ابلاغ شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: به طور خاص در بحث توجه ویژه به ورزش نیز ارتش جمهوری اسلامی جزو نهاد‌های پیشرو بوده است و امسال در مسابقاتی که برای همکاران برگزار شد، خانواده‌ها هم حضور پرشور داشتند.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش بانوان مقام‌هایی در سطح کشوری کسب کرده ایم، گفت: به واسطه رکورد‌هایی که بانوان در حوزه ورزش کسب کرده اند در برخی ورزش‌ها بیشتر از آقایان خوش درخشیدند و این نشان دهنده توجه ویژه خانواده هاو ایرانیان به ورزش است.

امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه در دوره هخامنشیان بهترین ورزشکاران اسب سوار، مربوط به بانوان بودند، افزود: در احادیث وآموزه‌های دینی به ورزش‌های اسب سواری، شنا و تیراندازی تاکید شده است.

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: خداوند را شاکریم که امروزه، ورزش بین خانواده‌ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است و به طور ویژه نهادینه شده است؛ لذا می‌طلبد با توجه فراگیرتر به ورزش به خصوص ورزش‌هایی که مرتبط با ورزش عمومی و ارتقای آمادگی جسمی هستند؛ برای سلامت خود وخانواده گام مهمی برداریم. همانطور که امروز، آمادگی نیرو‌های مسلح معطوف به آمادگی‌های جسمی و رزمی است.

نتایج دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان به شرح زیر است:

تپانچه آقایان
مقام اول: مصطفی پرهیزکار از مرکز آموزش شهداء وظیفه نداجای سیرجان
مقام دوم: محسن امیری یگان تکاوری فراجا
مقام سوم: صادق سعیدقرارگاه جنوب شرق ارتش

تفنگ بادی آقایان
مقام اول: محمدرضا چاوشان 
مقام دوم:کمیل خرم نیا 
مقام سوم: رضا سادات حسینی

تفنگ بادی زیر ۱۵ سال بانوان
مقام اول: زینب تیموری
مقام دوم: فرنام خواجویی
مقام سوم: فاطمه زهرا صالحی
مقام سوم مشترک: پرنیا محمدی نسب

تپانچه بادی بانوان
مقام اول: فاطمه موسی
مقام دوم: مریم مظفری
مقام سوم: سحر سهاون

تفنگ بادی بانوان
مقام اول: فاطمه اکبری
مقام دوم: عصمت جرجندی
مقام سوم: بهاره بهرام نژاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.