رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان – شاهرود فقط بازنجیر چرخ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به بارش برف صبح امروز رفت و آمد در جاده توسکستان گرگان به شاهرود استان سمنان با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عادل مصدقی گفت: رفت و آمد در این محور محدوده گردنه چالچیان به سبب برف و یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مصدقی افزود: بارش برف از حوالی ۴ صبح امروز آغاز شد و تا ۶ صبح ادامه یافت و ضخامت برف در شاهکوه و گردنه چالچیان به بیش از ۳۰ سانتیمتر رسید.

او گفت: ماشین آلات راهداری مشغول برف روبی و نمک پاشی در این مسیر هستند.

مصدقی افزود: بارش برف سبب کاهش دما در این محور شده است و یخ زدگی جاده، رفت و آمد در این محور را سخت کرده است.

مصدقی از برقراری رفت و آمد در تمام مسیر‌های ارتباطی استان خبر داد و گفت: از صبح امروز و همزمان با بارش شدید باران، مسیر سید کلاته در محور اولنگ رامیان، محور زرین گل در علی آباد، محور‌های عرب قره حاجی و چشمه لی در مراوه تپه و محور بایلر در گنبدکاووس مسدود شده بود با همت راهداران بازگشایی شد.

مصدقی با اشاره به اینکه راهداران در حال انجام عملیات راهداری در مسیر‌ها هستند، افزود: در شرایط کنونی به رانندگان توصیه می‌شود از رفت و آمد‌های غیرضروری خودداری کنند.

مصدقی از رانندگان خواست؛ با احتیاط کامل در جاده‌های گلستان رانندگی کنند و پیش از حرکت از تلفن ۱۴۱ از وضع راه‌ها مطلع شوند.

براساس اعلام هواشناسی گلستان، سامانه ناپایداری که از دیروز فعالیت بارشی خود را دراستان آغاز کرده بود، عصر امروز گلستان را ترک می‌کند.

برچسب ها: راهداری ، برف روبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.