پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: طرح پاکسازی مناطق شمالی این کلانشهر از جمله حاشیه جاده کرج - آتشگاه از زباله ها اجرا شد.

محمدرضا خسروی در حاشیه آیین روز زمین پاک که با شرکت شماری از دانش آموزان در سالن همایش های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج برگزار شد، افزود: در این طرح دوستداران محیط زیست و پاکبانان اراضی جاده آتشگاه و ارتفاعات کرج را از زباله ها پاکسازی کردند.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته زمین پاک طرح های آموزشی با همراهی اداره کل آموزش و پرورش در تعدادی از مدارس کرج به اجرا درآمده است.

خسروی یکی از اهداف و برنامه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اجرای برنامه های آموزشی برای افزایش مشارکت عمومی در صیانت از محیط زیست و زمین پاک است .

وی گفت : امسال طرح های مختلفی برای پاکسازی اطراف کرج از زباله ها با مشارکت مردم ، دانش آموزان و پاکبانان اجرا می شود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج افزود: افزون بر اجرای طرح های متعدد پاکسازی اطراف کرج از زباله ها ، طرح تفکیک زباله ها از مبدا نیز به تازگی در این کلانشهر آغاز شده است.

وی اظهار کرد: در اجرای این طرح پسماندهای خشک در مکان های تعیین شده جمع آوری و به مراکز بازیافت انتقال می یابد که حرکتی در جهت بهره مندی از پسماند برای کمک به تولید و اقتصاد ملی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.