جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامهنگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواستها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.
وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواستها در سفر دولت سیزدهم بود.
وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاههای اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.