تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه

مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان گفت: برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ این اداره کل در حوزه ساخت راه‌ها هم از نظر اعتبار و هم از نظر عملکردی ۱۰۰ درصد اجرایی شده است.

  عطاء اله اکبری در جلسه ارزیابی عملکرد اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: این اداره کل از مجموع ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در دست ساخت تلاش دارد تا پایان سالجاری بیش از ۷۰ کیلومتر آن را به بهره برداری برساند.

وی  افزود: سال گذشته حدود ۷۵ کیلومتر بزرگراه به همراه پل بزرگ شیله با اعتبار۲۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال زیر بار ترافیک رفت.

وی تاکید کرد: اگر چه بدهی به پیمانکاران حوزه راه این اداره کل از مرز ۱۰ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است اما متعهد هستیم با وجود بدهی بالا، موضوع تکمیل شبکه بزرگراهی سیستان و بلوچستان را به پایان برسانیم.

مدیر کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان گفت: توسعه هر منطقه در گرو افزایش ارتباطات با کشورهای همسایه و گسترش مراودات مرزی است و باید بتوان از توان این بخش برای توسعه بخش اقتصادی و به تبع آن توسعه کشور استفاده کرد اما برای افزایش مراودات نیازمند بهبود زیرساخت‌های ارتباطی بویژه بزرگراه هستیم.

وی با اشاره به طرح عظیم نهضت ملی مسکن بر تعهد این اداره کل در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۰۷:۵۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سلام و تشکر از همه عزیزانی که در امر عمران و آبادانی استان می کوشند ، اگر چه سرعت و پیشرفت در اجرا بسیار خوب است اما کیفیت اجرا نباید نادیده گرفته شود که مشاهدات نشان می دهد که کمتر توجه شده ، همینطور تکمیل پل های حرمک و سه راه قرقری و ایجاد پارکینگ که متأسفانه نادیده گرفته شده است بسیار می تواند در کم کردن تصادفات و خطای رانندگی موثر باشد ، امید است مورد توجه قرار گیرد ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
بودجه براشمال استان هست
امابرای جنوب استان هنوزجاده هاش مال روهستند
نمونه اش جاده مهرستان به ایرانشهر
جاده بمپوربه جلگه
جاده دلگان به زهکلوت
جاده سربازبه مهرستان
ووو.
آخرین اخبار