وزیر کشور:

با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

وزیر کشور گفت: کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

 احمد وحیدی عصر امروز در جلسه تکریم و معارفه استاندار لرستان، اظهار داشت: ملت ما در حال نزدیک شدن به فتح قله‌ها است و به تعبیر مقام معظم رهبری در این مسیر نباید خسته شویم.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق، اضافه کرد: این عملیات از قله‌های فتح محسوب می‌شود و ملت ایران در مسیر تحول و تکامل تاریخ نقش‌آفرینی کرده‌است.

وزیر کشور با تأکید به مقاومت ملت ایران، یادآور شد: غیورمردان ما در اقصی نقاط کشور و جبهه مقاومت در حال فعالیت هستند و کشور ما با مأموریت‌های چندگانه در حال حرکت در مسیر قله‌ها است.

وحیدی با بیان اینکه ما افول رژیم غاصب در نقشه راه کشور را دنبال می‌کنیم، بیان کرد: دشمن می‌خواهد وعده‌های دروغین به ما تحمیل کند.

سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است

وحیدی با اشاره به اینکه لرستان کارهای زیادی دارد و باید کارهای زیادی در آن صورت گیرد، در این رابطه نیز کار دولت با خواسته‌ها کاملاً تطابق دارد، افزود: ساخت سد معشوره مطالبه مردم بوده و اتفاقاً دولت آن را هم دنبال کرده است، جزو مصوبات سفر قرار گرفت، البته احداث آن زمان بر است و با تأمین اعتبارات لازم احداث خواهد شد.

وی با اشاره به راه اندازی مجدد پروژه راه آهن به عنوان مطالبه مردم، گفت: اتفاقاً این پروژه هم در دستور کار دولت قرار گرفت و الان ۵۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر کشور با اشاره به افزایش تولید گندم در لرستان طی این دولت، افزود: احیای نزدیک به ۲۰۰ واحد اقتصادی از اقدامات دیگر دولت بوده است.

وحیدی با بیان اینکه اینها موج حرکتی است که در استان بوده و باید تقویت شود، ادامه داد: ۳۰ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده که ۲۰ هزار میلیارد آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر بستر سازی برای مشارکت مردم در حوزه سرمایه‌گذاری و اقتصاد لرستان، بیان داشت: از عملکرد، اخلاق و تلاش استاندار قبل تقدیر و تشکر می‌کنم، برای استاندار جدید هم که از مدیران برجسته و توانمند هستند و در کارنامه خود تجربه استانداری را دارد، آرزوی موفقیت دارم.

 

 

برچسب ها: وزیر کشور ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
yjc این قدر از قله خبر نذار من از ارتفاع می ترسم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خیلی عجیبه شما مسئولین رو قله ها هستید ولی ما مردم ته دره ها هستیم!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
فتح قله ها???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
شما رو به تمام مقدسات قسم میدم از قله و فتح حرف نزنید نمک به زخم ما بدبخت بیچاره ها نپاشید اردیبهشت شده هنوز حقوق داغون من کارگر بدبخت تعیین تکلیف نشده علی الحساب فروردین رو گرفتم بعد شما از قله ها حرف میزنید؟ قله واسه اونایی هست که واسه بچه هاشون توی اسپیناس پالاس عروسی میگیرن و اونایی که بچه هاشون دنبال اقامت کانادا هستن ما و بچه هامون جامون همین ته دره هاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اره قله هایی رو فتح کردین که هنوز ملت صداشو نفهمیده انشالله چندماه دیگه همه میفهمیم با تشکر