خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: خانه‌های دین و زندگی نقطه اتصال وحدت بوده، و دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است.

 حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی در اولین اجلاسیه خانه‌های دین و زندگی سیستان و بلوچستان گفت: خانه‌های دین و زندگی رویشی از زنان با وقار و مادران فهیمی هست که با تمام قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و خلاقیت ویژه با نگاه محبت آمیز، با ایجاد یک اتحاد و انسجام و ارتباط دادن دل‌ها اقدام به جذب افراد کرده و در خانه خود تا زمانی که زنده اند در سینه‌های افراد نفوذ کرده و اقدام به فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه زن در جوامع مختلف به عنوان یک کالای بی هویت و بی ارزشی است که افراد از آن برای رسیدن به اهداف و اقدامات شیطانی خود استفاده می‌کنند، افزود: در این جوامع تمام سرمایه اش زن را می‌گیرند و آنان به مردوارگی دچار می‌شوند و از زن بودن خود خجالت می‌کشند، آنان قدر این سرمایه و عظمت را ندانسته و عفت و حیای آنها تبدیل به سرمایه‌ای برای هوس برخی از افراد می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: زن مسلمان به برکت امام راحل (ره) و شهدا و انقلاب اسلامی، هویت خود را فهمید و شناخت؛ امام راحل در زمان فعالیت‌های انقلابی خود در جمع خانه‌های ساده و بانوان خانه دار حاضر می‌شد و آنان را رهبران نهضت، خطاب می‌کرد، این موضوع یک حقیقت در وجود زن‌ها هست چرا که زن قدرت عاطفه و محبت و عطوفت و عفت را داشته و با آنها، جامعه را رهبری می‌کند.

وی اضافه کرد: در غزه نیز قدرت رهبری جامعه را به واسطه زنان می‌بینیم، آنان در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار دارند، اما مردانه ایستاده و دفاع می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار