فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: عملیات وعده صادق به پشتیبانی نیرو‌های انقلابی ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست.

 سردار نعمت الله باقری  در دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل گران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: سپاه حاصل تفکر امام خمینی (ره) و وجود هریک از پاسداران برای خدمت رسانی به مردم از این تفکر سرچشمه می‌گیرد و شکست دشمن از فاصله ۲ هزار کیلومتر حاصل همان تفکر است.

وی افزود: اگر سپاه نبود کشور نبود و علاوه بر خدمت رسانی به مردم، پاسداری از مرز‌های کشور را برعهده دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) یادآور شد: عملیات وعده صادق بنا به فرمان مقام معظم رهبری بود و آن تفکر پوشالی دشمنان را درهم کوبید و تمامی ابر قدرت‌ها با دولت‌های خودفروخته منطقه صف می‌کشند تا بتوانند جلوی پرتاب موشک‌های رعد آسای نظام اسلامی را بگیرند، اما نمی‌توانند.

سردار باقری بیان کرد: امروز ابهت تاریخی رژیم صهیونسیتی شکسته و جمهوری اسلامی پشتوانه تاریخی آنان را درهم کوبید و امیدواریم شاهد محقق شدن پیش‌بینی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده این رژیم اشغالگر نابود می‌شود باشیم.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشور‌ها با وعده صادق شادمان و اعلام کردند تا جمهوری اسلامی می‌تواند پشتیبان آنان باشد.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه بسیج سازندگی اقدامات لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی را بخوبی انجام می‌دهد ادامه داد: امروز جنگ اقتصادی است و سربازان در سپاه در خط مقدم این حوزه، باید تلاش کنند چراکه مصداق اصلی شعار سال هستیم و نباید منتظر بمانیم.

سردار باقری وجود جوانان انقلابی با روحیه جهادی را عامل موفقیت سپاه پاسداران است دانست و گفت: اقدامات جهادی سپاه نباید در قالب چارچوب‌های اداری قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی لرستان نیز در این آیین اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۰ کیلومتر کانال آب بر کشاورزی ایجاد شده و تمامی اقدامات در راستای انجام فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

احسان جهانبخش گفت: ۸۱۲ صندوق‌های قرض الحسنه و ۱۴ تعاونی در لرستان وجود دارد و اقدامات لازم را اولویت پرداخت وام به متقاضیان در دستور کار قرار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان در این آیین اظهار کرد: فلسفه وجودی حکومت دینی برقراری عدالت و توجه به قشر محروم می‌باشد و محرومیت زدایی در اولویت قرار دارد.

حجت‌الاسلام علی درویشی گفت: خدمت رسانی به مردم شیوه پیامبران است و در نظام اسلامی با نیرو‌های مخلص و اقدامات جهادی در تمامی حوزه‌ها به مردم درحال خدمت رسانی می‌باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.