مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:

۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: ۵۷۵ طرح نهضت ملی و ۶ پروژه روبنایی در این شهر آماده بهره‌برداری است که با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شوند.

 سعیدی با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۳ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر جدید سهند در حال اجرا است گفت: این واحد‌ها دارای پیشرفت فیزیکی متفاوتی هستند و به محض تکمیل شدن تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

وی با اشاره به سطح بالای فنی و کیفی واحد‌های ساخته شده در طرح نهضت ملی مسکن در این شهر در سطح کشور اظهار کرد: در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی بیش از پنج هزار واحد جدید طرح نهضت ملی مسکن نیز در این شهر آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در این سفر نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی استان، مجتمع تجاری باران، کوی ویلایی گلشهر، کنارگذر جنوبی شهر جدید سهند، پروژه تکمیل نواقص پیاده‌رو‌های این شهر و آسفالت آزادراه به بهره برداری می‌رسد.

سعیدی ادامه داد: عملیات اجرایی مسجد بزرگ شهر جدید سهند و چهار مدرسه ۱۲ کلاسه نیز در این شهر آغاز و قرارداد قطعات مسکونی طرح جوانی جمعیت و جامعه ایثارگری نیز تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.