ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان با هدف پویاسازی بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز ویژه بانوان خبر داد.

حامد فیض‌الهی مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ساخت و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان که نیمی از جمعیت شهر مشهد را تشکیل می‌دهند، نیازمندی‌های خاص خود را دارد و زمانی اثربخشی بالایی خواهند داشت که بتوانند نیاز‌های بانوان را به درستی برآورده سازند.

او با اشاره به توسعه بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز بانوان در سال‌های اخیر افزود: ایجاد وحدت رویه و انسجام‌بخشی به فعالیت‌های بهره‌برداری و نگهداری از بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در قالب یک دستورالعمل جامع و کامل، ضروری است، به همین منظور دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان با هدف پویاسازی بوستان‌ها و سایت‌های فضای سبز ویژه بانوان ابلاغ شد. 

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: تلاش شده در تدوین این دستورالعمل کلیه جوانب و ابعاد موضوع از جمله ضوابط طراحی و احداث، شرایط نگهداری فضای سبز و ابنیه و تاسیسات، مسائل و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، امنیت اجتماعی و الزامات حفاظتی، شرایط و الزامات بهره‌برداری و گروه مخاطبان و همچنین توسعه و بهره‌برداری ظرفیت‌های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد.

فیض‌الهی بیان کرد: اجرای این دستورالعمل موجب بهبود کیفی خدمات در بوستان‌های بانوان شده و رضایتمندی هرچه بیشتر بانوان را به همراه داشته باشد.

برچسب ها: فضای شهری ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دلیلی برای وجود پارک بانوان وجود ندارد، چون بانوان اعضای خانواده ها هستند و دلیلی بر تفکیک آنها موجود نیست...