۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰ نفر از کارگران استان سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند.

خلیل‌احمد سلامی اظهار داشت: ۴۰ نفر از کارگران استان به نمایندگی از جامعه کار، تولید و تعاون سیستان و بلوچستان، همزمان با دیدار کارگران کشور با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی (ره) حضور پیدا خواهند کرد. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

وی افزود: بنا بر سهمیه تعیین شده، ۴۰ نفر از کارگران پر تلاش سیستان و بلوچستان به نمایندگی از خانواده بزرگ کارگری، کارآفرینی و تعاونگران استان در این برنامه شرکت خواهند کرد. 

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص ویژه برنامه‌های این هفته در استان گفت: محور برنامه‌های هفته کار و کارگر، تکریم و پاسداشت بیش از پیش مقام کارگر و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های این قشر بی ادعا، اما بسیار مهم و اثر گذار در جامعه است.

سلامی عنوان کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران، پنجم تا یازدهم اردیبهشت هر سال با عنوان "هفته کار و کارگر" نام‌گذاری شده است که در استان نیز با برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های مختلف، گرامی داشته می‌شود. 

وی افزود: بازدید از واحد‌های کارگری و گفتگو با جامعه کار و تولید، برگزاری همایش‌های فرهنگی و ورزشی با حضور خانواده کارگران، تکریم خانواده معظم شهدای کارگر و دیدار نمایندگان جامعه کارگری با امامان جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی، بخشی از برنامه‌های هفته کار و کارگر در سیستان و بلوچستان است که امسال با شعار "مشارکت کارگر، جهش تولید، ایران قوی" برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماچطوری ثبت نام کنیم واسه دیدار رهبری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تا خون در رگ ماست مطیع امر رهبریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۲۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام و درود
طرح ساماندهی به کجا رسید؟ یه عده راحت اخراج میشن و یک عده دوبار بازنشسته !مشکل کجاست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
نیروهای تاسیسات بیمارستان امام شهرستان بهشهر استان مازندران هنوز حقوق اسفند و عیدی و سنوات سال قبل رو دریافت نکردند،،،،، هیشکی هم پیگیر نیست،،،، ایشالله که این بیمارستان جمع بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
دولت به تأمین اجتماعی فشار می‌آورد که حقوق بازنشستگان کارگری را افزایش ندهد و رئیس تامین اجتماعی میگوید اگر حقوق را افزایش دهیم باید اموال سازمان را بفروشیم این در حالی است که دولت بیش از یک میلیون نفر را بدون هیچ آورده سر سفره بازنشستگان کارگری نشانده وحق وحقوق تأمین‌اجتماعی را نمی‌دهد واز طرفی باشگاه‌های پر خرج ولی بهره را مانند فولاد پرسپولیس و استقلال رابه زور بر پتروشیمی‌ها و فولاد و بانک رفاه قالب کرده که صاحب و سرمایه دار اصلی آنها بازنشستگان تامین اجتماعی است اگر تامین اجتماعی درآمد ندارد چرا چنین هزینه های را بر دوش بازنشستگان می‌گذارید اگر درآمد دارد چرا بجای بازنشستگان این فوتبالیستها و سلبریتی ها که هیچ سودی برای کشور ندارند باید از جیب بازنشستگان بخورند آیا مسئولین و جناب آقای رئیسی به آخرت ایمان ندارند آیا آخرت فقط برای پابرهنه‌هاست سانسور نکن عزیز
Iran (Islamic Republic of)
شرکتی مظلوم
۱۱:۰۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
باسلام و درود خدمت شما طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟ هزاران نفر از مردم چشم انتظار تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند لطف کنند سریعتر اقدام کنند ممنون
آخرین اخبار