رجحانی:

نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است و برای دریافت اعتبار تخصیص یافته به این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در بازدید از پروژه در حال ساخت ساختمان الحاقی مرکز ترومای شهید رجایی قزوین، جزییات پروژه به لحاظ اعتباری و فنی را مورد بررسی قرار داد و گفت: نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است و برای دریافت اعتبار تخصیص یافته به این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: بخشی از منابع این پروژه از طریق اعتبارات تخصیص یافته تأمین می‌شود و بخشی دیگر باید از طریق مولدسازی تأمین شود، از این رو از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم که مولدسازی ساختمان‌هایی که تعیین شده را به سرعت در دستور کار قرار دهند و بخشی دیگر هم به روش تهاتر صورت بگیرد.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهار کرد: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در صورت وجود مشکلات ما برای پیگیری و حل آن آمادگی کامل داریم و انتظار داریم با همت همه دست‌اندرکاران این پروژه در زمان تعیین شده به بهره‌برداری برسد و رکورد موفقیت جدیدی را ثبت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.