اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده

شهردار کرمانشاه گفت : پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده، هر چه سریع‌تر اصلاح و راه‌اندازی می‌شوند.

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با تأکید بر اصلاح و راه‌اندازی پله‌های برقی گفت : با توجه به این که علاج مقابله با بحران‌ها ایمن سازی است، لذا راه‌اندازی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه موجب کاهش حجم تردد عابران از گذرگاه‌های خطرناک می‌شود و بر این اساس باسد اصلاح، رفع نقص و راه‌اندازی آنها هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

وی با اشاره به وجود ۳ پل برقی و ۳۳ پل عابرپیاده، گفت: تعمیر و راه‌اندازی ۳ پله برقی عابر پیاده با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دستور کارمعاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان این معاونت، عملیات تعمیر و راه‌اندازی پل مکانیزه درب بیمارستان طالقانی و باله‌های غربی پل میدان آزادی انجام گرفت و در حال حاضر قابلیت استفاده برای همشهریان محترم را دارد و به‌صورت همزمان پوشش پلی‌کربنات آن در حال نصب و اجراست.

وی متذکر شد: یکی از عوامل خرابی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه؛ موضوع سرقت لوازم و قطعات این پل‌هاست، چنان که با کمال تاسف همه تجهیزات و حتی موتور پله‌برقی سه‌راه ۲۲ بهمن به سرقت رفته که همین امر سبب شده تا تعمیر و راه‌اندازی آن با مشکل مواجه شود و در این زمینه به خرید مجدد تجهیزات نیازمندیم.

نوروزی با اشاره به تصویب طرح پیاده‌راه نوبهار در نشست ۲۹ فروردین‌ماه امسال، گفت: مباحث مربوط به چگونگی اجرای این طرح مهم با حضور معاونین؛ ترافیک شهرداری و شهرسازی، شهردار منطقه یک، معاونین و رئیس سازمان فرهنگی مورد بررسی واقع و در بازدید میدانی از محل اجرای طرح، راه‌کار‌های سازنده و روش اجرایی مناسب طرح مذکور به صورت آزمایشی نیز بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

شهردار کرمانشاه گفت: پیاده‌راه نوبهار با طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر به عنوان اولین پروژه پیاده‌راه در کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار