استاندار خوزستان:

ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است

استاندار خوزستان گفت: در خصوص ساخت و ساز مراکز آموزشی گزارشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ارائه شد که امیدوارکننده بود. امیدواریم سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های متولی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل نمایند.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم در جلسه امروز موضوعات مربوط به انتخاب معلمان و مدارس نمونه مطرح شد؛ این مناسبت فرصتی است که از زحمات معلمان و اساتید قدردانی کنیم. در سطح کشور نیز دیدار معلمان نمونه کشور با مقام معظم رهبری نیز برگزار خواهد شد.

او می‌گوید: موضوع دیگری که مطرح شد در خصوص جهش تحصیلی بود. در این زمینه با توجه به وضعیتی که در آموزش و پرورش داریم معلمان، مدیران، دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدت باقیمانده سال تحصیلی دست در دست هم دهند و تلاش کنند معدل امتحانات نهایی پایه دهم تا دوازدهم رشد داشته باشد، چون معدل این مقطع در تعیین رتبه‌های کنکور سراسری تاثیرگذار است.

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در نشست امروز مطرح شد نرم‌افزار شاد بود. با توجه به تکنولوژی‌های ارتباطی جدید چنین ابزار‌هایی می‌تواند در رفع اشکال دروس مختلف برای دانش‌آموزان و در نهایت در رقابت آزمون سراسری کمک شایانی داشته باشد.

استاندار خوزستان اظهار داشت: در خصوص حوزه ساخت و ساز مراکز آموزشی نیز گزارشی توسط اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس ارائه شد که امیدوارکننده بود. امیدواریم سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه‌های متولی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز نیز این مسیر را تسهیل نمایند.

استاندار خوزستان عنوان کرد: در خصوص کمبود‌هایی که در برخی مدارس استثنایی وجود دارد نیز مباحثی مطرح شد که برای رفع این موارد پیگیری لازم صورت می‌گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.