خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اردوی جهادی پزشکی، دندانپزشکی و فرهنگی از ۲۱ تا ۲۶ فروردین در شهرستان اندیکا و روستا‌های تابعه برگزار شد.

دکتر محبی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در اندیکای خوزستان گفت: قرارگاه جهادی شهدای اندیکا با حمایت و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی طالب (علیه السلام)، دانشگاه علوم پزشکی قم، بسیج جامعه پزشکی قم، بسیج سازندگی و بسیج دانشجویی قم، متشکل از گروه‌های جهادی شهید شیخ شعاعی، سفیران سلامت، شهید لطفی نیاسر و شهید دیالمه در مدت شش روز در شهرستان اندیکا و روستا‌های اطراف فعالیت کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در بخش پزشکی ۵۰ نفر از پزشکان فوق تخصص و متخصص با تخصص‌های ریه، غدد، چشم، گوش، حلق و بینی، متخصص زنان و زایمان، متخصص اطفال، متخصص قلب، و ... به حدود ۳ هزار ۴۵۰ نفر از مردم شریف منطقه خدمت ارائه کردند و حدود ۲۲۰ قلم دارو به ارزش ۴۵۰ میلیون تومان توزیع شد.

دکتر محبی با اشاره به انجام خدمات گسترده در بخش دندان پزشکی، گفت: در بخش دندانپزشکی نیز با حضور متخصصان و دندان پزشکان در بخش‌های تصویر برداری، جراحی، عصب کشی و ترمیم بیش از ۱۶۰۰ خدمت ارائه شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم به حضور گروه پزشکی در روستا‌های اطراف و چادر‌های عشایر اشاره کرد و گفت: تیم پزشکی با حضور در روستا‌ها و چادر عشایر به ویزیت آنها و ارایه دارو پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.