هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: تاکنون بیش از دو هزار و ۵۴۲ متقاضی در طرح نهضت ملی گرمه ثبت نام کرده اندکه از این تعداد هزار و ۴۱۵ نفر تایید شده اند.

 میر کریمی در شورای تأمین مسکن شهرگرمه که در استانداری برگزار شد؛ گفت: در شهرستان گرمه تاکنون بیش از دو هزار و ۵۴۲ متقاضی در طرح نهضت ملی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار و ۴۱۵ نفر تایید شدند و ۹۲۱ متقاضی واریز وجه خود را انجام داده اند و ۷۲۱ متقاضی نیز تخصیص پروژه صورت گرفته است.

او گفت : با توجه با اهمیت طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت و رسیدن به فصل کاری برای احداث پروژه‌های نهضت ملی مسکن منبعد به صورت هفتگی شورای مسکن ویژه هر یک از شهرستان‌های استان با حضور فرماندار و شهردار و شورای شهر آن شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم گفت : برخی از بانک‌ها در حوزه مسکن شهری فقط باعث آزار مردم شده اند وهیچ علاقه‌ای برای ارائه خدمات به مردم استان ندارند و تعهدات بعضی ازبانک‌ها تاکنون در استان انجام نشده است. 

رشیدی بر نظارت عالیه ذیل شورای مسکن از سوی راه و شهرسازی و فرمانداران استان تاکیدکرد و گفت: نظارت و ارزیابی بانک‌ها بر مبنای عملکرد واقعی و نه مسیر آن انجام شده و گزارش عدم همکاری بانک‌ها به نهادریاست جمهوری ارسال می‌گردد.

برچسب ها: نهضت ملی مسکن ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.