تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور

رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۰ طرح پیشنهادی استان در شورای عالی کشور مورد تصویب قرار گرفت و در انتظار تصویب مجلس شورای اسلامی هستند.

بهمن میری با بیان اینکه طرح‌ها و مصوبات خوبی در استان فراهم و به شورای عالی کشور ارسال شد که تعداد قابل توجهی به تصویب رسیدند، اظهار داشت: ۱۰ طرح در شورای عالی کشور مورد تصویب قرار گرفت و در انتظار تصویب مجلس شورای اسلامی هستند.

وی افزود: ۱۰ طرحی که در شورای عالی استان‌ها مطرح شد شامل توزیع عادلانه آب، تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری‌ها، عضویت شورای اسلامی در شورای تامین و برنامه‌ریزی شهرستان‌ها، اصلاح قانون شورای حفظ حقوق بیت المال، اصلاح قانون حریم رودخانه‌ها، حقآبه‌ها و اصلاح ماده ۱۰۱ از جمله مهم‌ترین طرح‌ها بود.

رئیس شوراهای اسلامی استان با اشاره به جایگاه این شورا ، اضافه کرد: باید شورای اسلامی را نمونه جامعی از دموکراسی در جامعه دانست، زیرا افرادی از دل مردم، با رای مردم و برای مردم انتخاب می‌شوند که کار جهادی و بدون منت را انجام می‌دهند.

به گفته میری از ۳۲ طرحی که در شورای عالی استان‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت ۱۲ طرح مربوط به چهارمحال و بختیاری بود، اما امسال طرح‌هایی در دست بررسی است که یکی از مهم‌ترین آنها اصلاح ماده ۱۰۱ است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: دو هزار جامعه شورایی در سطح استان وجود دارد که با وجود ماهیت پاسخگویی به مردم اختیارات محدودی دارد که این ماهیت را با مشکل در عمل مواجه می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.