آخرین خبرها از پارسیلون خرم‌آباد؛ مزایده جدید برگزار می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان آخرین وضعیت واحد صنعتی پارسیلون خرم‌آباد را تشریح کرد.

بهمن جعفری با اشاره به آخرین وضعیت واحد صنعتی «پارسیلون» خرم‌آباد، اظهار داشت: مهرماه سال گذشته مزایده اول آن برگزار شد که مشتری نداشت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قرار است مزایده دوم آن برگزار شود، عنوان کرد: برگزاری مزایده دوم هم مشروط به قیمت‌گذاری جدید است، الان کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی و اعلام قیمت جدید هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، افزود: با چند سرمایه‌گذار از هلدینگ‌های بزرگ و شخصیت‌های حقوقی در رابطه‌با «پارسیلون» صحبت کرده‌ایم، بحث‌هایی که مطرح می‌شود امکان‌سنجی تولید محصولات قبلی و همچنین شرایط اقتصادی است.

جعفری بیان داشت: منتظریم که قیمت‌گذاری جدید در این‌ رابطه صورت گیرد تا ببینیم وضعیت به چه شکلی می‌شود.

پارسیلون خرم‌آباد یکی از بزرگترین واحدهای تولیدکننده نایلون کشور، اواخر دهه ۸۰ پس از واگذاری ناموفق به بخش خصوصی در فهرست کارخانه‌های راکد قرار گرفت. این واحد بزرگ صنعتی خرم آباد سال ۶۳ با ظرفیت تولید سالانه ۱۴ هزار تن انواع نخ نایلون خام و استرچ و یکهزار تن گرانول پلی آمید ۶ در کیلومتر هشت جاده خرم‌آباد افتتاح شد و تا قبل از واگذاری به بخش خصوصی، ۲ هزار کارگر به صورت مستقیم و حدود ۱۵هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار بودند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.