برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: ۹۹/۹ درصد شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی برخوردار است و ما خدمت‌دهی به مردم را مایه مباهات خود می‌دانیم.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در دیدار نوروزی با امام جمعه آوج گفت: افزایش رفاه و امکانات، توزیع عادلانه امکانات و کمک به تحقق عدالت در سراسر استان افتخار ماست.

وی ادامه داد: شهرستان آوج اگرچه دورترین نقطه استان است، اما در فهرست اولویت‌های شرکت گاز استان قرار دارد و خدمات‌دهی به این نقطه هرگز از چشم ما دور نیست.

امام جمعه آوج  نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات شرکت گاز استان و شهرستان، تأکید کرد: گازرسانی به روستا‌های کم جمعیت باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم موسوی بر لزوم صرفه‌جویی و مصرف درست گاز توسط مردم تأکید کرد و گفت: بخش مهمی از فشار‌های اقتصادی کشور، ناشی از اسراف و مصرف نادرست است.

وی همچنین انعکاس خدمات دولت را ضروری دانست و گفت: در شرایطی که دشمن خدمات ارزنده دولت مانند آب، برق و گازرسانی به دورافتاده‌ترین نقاط را مطرح نمی‌کند، اما کوچکترین نواقص را منعکس می‌کند، بیان فعالیت‌ها و دستاورد‌ها امری ضروری است.

برچسب ها: شرکت گاز ، گاز طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.