رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳

رئیس ستاد استانی کنکور از رقابت ۱۹ هزار و ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور امسال خبر داد و گفت: نوبت اول کنکور ششم و هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهادر کرمی از توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان کنکور از فردا دوشنبه سوم اردیبهشت خبر داد و گفت: کنکور امسال در دو نوبت برگزار که نوبت اول ششم و هفتم اردیبهشت و نوبت دوم ششم و هفتم تیرماه برگزار می‌شود.

رئیس ستاد استانی کنکور‌ها و آزمون‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: کنکور امسال در دو آزمون مجزا برگزار می‌شود و داوطلبان در هر کدام که نمره بالاتری کسب کنند ملاک انتخاب رشته هستند.
 
 وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه را از سامانه سازمان سنجش دریافت کنند، افزود: در صورتی که کارت ورود به جلسه داوطلبان دارای اشکال باشد می‌توانند برای رفع آن به دانشگاه یاسوج و مراکز برگزاری کنکور در شهر‌های بویراحمد، دنا، گچساران، کهگیلویه، لنده و بهمئی مراجعه و رفع نقص کنند.
 
کرمی کل داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ در استان را ۱۹ هزار و ۱۱۵ نفر عنوان کرد و با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۷۴۷ نفر از داوطلبان زن و ۷ هزار و ۳۶۷ نفر مرد هستند، گفت: ۱۰ هزار و ۳۴۷ نفر از داوطلبان متقاضی شرکت در گروه آزمونی رشته تجربی هستند که بیشترین شرکت کنندگان در کنکور امسال هستند.
 
کرمی با بیان اینکه ۶ هزار و ۴۰۷ نفر از داوطلبان آزمون تجربی زن و ۳ هزار و ۹۴۰ نفر مرد هستند، گفت: صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت آزمون رشته‌های ریاضی و علوم انسانی و بعدازظهر آزمون رشته‌های هنر و زبان خارجی برگزار می‌شود.
 
رئیس دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد: صبح روز جمعه هفتم اردیبهشت نیز داوطلبان رشته علوم تجربی با هم به رقابت می‌پردازند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.