توقیف خودرو حامل گوشت گرم غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از توقیف یک دستگاه خودرو نیسان حامل ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا نوری گفت: در اجرای طرح بر خورد با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی ایست و بازرسی این شهرستان زمان کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان که از مبدا تویسرکان به تهران در حال حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او گفت: با هماهنگی قضائی خودرو توقیف و در بازرسی اولیه مشخص شد خودرو حامل اعضای کشتار دام از نوع (لاشه و گوشت) به وزن ۵۰۰ کیلو گرم که بصورت غیر بهداشتی قصد حمل آن در کف نیسان و انتقال به اسلام شهر را داشته و فاقد هر گونه مجوز از اداره دامپزشکی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: برابر هماهنگی قضائی راننده خودرو مورد نظر به همراه محموله کشف شده برای گذراندن مراحل قانونی در اختیار اداره دامپزشکی قرار گرفت.

سرهنگ رضا نوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش گوشت‌های کشف شده را یک میلیارد ریال اعلام کردند، گفت: این محموله‌ها که قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند و در غیر این صورت جزء محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.