نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر

امام جمعه اهرگفت: دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر نامگذاری گردیده و این انتخاب بخاطر مقارن شدن سالروز تولد عالم فقید آیت الله العظمی شیخ حسین نجفی اهری می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده  با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه کشور ما به برکت وجود سپاه دستاورد‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف به دست آورده که اخیراً هم پاسخ قاطعی که از لحاظ دفاعی و نظامی به رژیم منحوس صهیونیستی دادند این را ثابت کرد.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت سند فرهنگی و مهم برای شهرستان می باشد افزود: امسال دوم الی نهم اردیبهشت ماه به عنوان عنوان هفته فرهنگی شهرستان اهر نامگذاری گردیده و در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این مناسبت گرامیداشت و معرفی بزرگان و عالمان شهرستان و همچنین تجلیل و نکوداشت شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نخبگان میباشد.

امام جمعه اهربه اشاره به اینکه ارسباران منطقه عالم پرور میباشد گفت: شیخ حسین نجفی اهری یکی از شخصیت‌های برجسته و صاحب رساله می باشد که نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی و مبارزه به رژیم پهلوی ایفا کرده اند و یک زندگی ساده و عارفانه‌ای داشتند.

 حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده گفت: زنده نگه داشتند یاد و خاطره علما موجب خواهد شد تا مردم و بویژه نسل جدید با سبک زندگی عالمان آشنا شوند و سبک زندگی اسلامی داشته باشند.

برچسب ها: شهرستان اهر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.