کمیته انضباطی فدراسیون دروازه بان استقلال را فراخواند

دروازه بان تیم استقلال در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور خواهد یافت.

 کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سید حسین حسینی، دروازه بان تیم استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

پیش از این، حسینی به عنوان تخلف «نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه» به یک جلسه محرومیت - که به مدت ۶ ماه تعلیق می شود - و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی قابل تجدیدنظر محکوم شده بود.

همچنین با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی «مربی» تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
وقتی گلر استقلال حرف خود را نقض می کند!
?حسین حسینی امروز: «قطعا اگر به جای آن خانم، یک هوادار مرد هم در صحنه بود، همین کار را می‌کردم. رفتار جیمی جامپ‌ها را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم!»

?حسینی دیروز: «300 میلیون را پرداخت می‌کنم، فدای سر آن هوادار خانم.»

?صرفا از دوگانگی حرف های حسینی در دو روز گذشته درباره آن هوادار خانم می توانید در این ویدئو صحت ادعای رفتار گلر استقلال را با هواداران آقا مشاهده کنید که چطور وقتی یکی از آن ها قصد سلفی گرفتن با او داشت را به عقب هل داده.

?این صحنه زشت خود ردی است بر ادعای امروز گلر استقلال که با مصاحبه فرمایشی امروزش خواسته جلوی فعال شدن محرومیت تعلیقی خود را بگیرد!

برشرف نداشتت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
‏رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا بخاطر بوسیدن بازیکن تیم ملی ‌زنان اسپانیا دادگاهی و برکنار شد؛ چون عرف اون کشور رو زیر پا گذاشت!

بعد تو کشور ما یه بازیکن عرف رو زیرِپا میذاره، با افتخار هم میگه «جریمش رو میدم فدای سر اون خانم

حداقل جواب برای این گستاخی، محرومیته!دائم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
البته رفتار رئیس فدراسیون اسپانیا خلاف عرف و قانون شکنی و غیره نبود بلکه یک دسیسه از طرف افراد معلوم الحال بر علیه وی انجام گرفت و در ادامه جای ظالم و مظلوم تغییر کرد اما درمورد دروازبان استقلال باید محروم میشد چون رفتار غیر اخلاقی انجام گرفت ضمنا هرچه سریعتر اصل مشکل یعنی ورود زنان به ورزشگاه های آقایان را ممنوع کنید اگر قرار بر سرسپردگی به میل غرب رو داشتیم این همه تحریم رو تحمل نمی کردیم ورزش که چیز مهمی نیست در قیاس با مسائل اساسی و کلیدی جامعه.
آخرین اخبار